چه درد دارد وقتی هستی اما در کنارم نیستی
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

روزگاری خوهد رسید همچنان که در آغوش دیگری خفته ای

 

به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد...

 

دلت هوایم را خواهد کرد...

 

به یاد خواهی آورد با هم بودنهایمان را...

 

به یاد خواهی آورد اشک هایم را...

 

به یاد خواهی آورد خنده هایم را...

 

به یاد خواهی اورد آغوشم را...

 

در آن لحظه در دلت میگویی من آغوشت را میخواهم...

 

ام دیر است من نیستم ودر آتش عشقت خاکستر شدم...

 

دوستدار شما...اسما

 



نظرات شما عزیزان:

س ---- ر
ساعت9:10---3 آذر 1392
تازه وبلاگ نويسي رو شروع كردي ؟ مطالبش خوبه ولي قالب وبلاگت به نظر من دخترونس يه قالب ديگه به نظر من بهتره .


به وبلاگ منم سر بزن خيلي خوب نيست ولي نظر يادت نره اگه اومدي


س ---- ر
ساعت9:10---3 آذر 1392
تازه وبلاگ نويسي رو شروع كردي ؟ مطالبش خوبه ولي قالب وبلاگت به نظر من دخترونس يه قالب ديگه به نظر من بهتره .

به وبلاگ منم سر بزن خيلي خوب نيست ولي نظر يادت نره اگه اومدي


س ---- ر
ساعت9:09---3 آذر 1392
تازه وبلاگ نويسي رو شروع كردي ؟ مطالبش خوبه ولي قالب وبلاگت به نظر من دخترونس يه قالب ديگه به نظر من بهتره .
به وبلاگ منم سر بزن خيلي خوب نيست ولي نظر يادت نره اگه اومدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:,ساعت 7:48 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت